Въпроси и отговори Как да разбера кой продукт е най-подходящ за мен? В зависимост от конкретната нужда, която в момента искаш да покриеш и за която ти трябват пари, можеш да разгледаш продуктите, които са представени под нея.Например: Ако ти трябват пари за покупка на стока, влез в категорията „За стоки“ и виж кои са видовете кредити под нея. След като се запознаеш с параметрите на всеки продукт, направи своя избор. Можеш да се довериш и на наш служител в избран от теб офис, където на базата на твоята моментна нужда, той ще те посъветва и заедно ще изберете най-подходящия продукт за теб. Плащам няколко вноски към различни кредитори. Мога ли да ги обединя при вас? Да. Можеш да заявиш кредит за обединяване на задължения и да ги обединиш в един кредит към Money+, както има и продукт, с който получаваш и допълнителни свободни пари в кеш. Разгледай продуктите в сайта ни в категория „За рефинансиране“ и избери най-подходящия кредит за теб, според твоите нужди.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. Аз съм пенсионер, мога ли да кандидатствам за кредит? Да, ако си на възраст от 65 до 70 години можеш да кандидатстваш за потребителски кредит при нас. Разгледай на сайта ни продуктите в категория „За достойни старини“ и избери най-подходящия кредит за теб, според твоите нужди.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. По майчинство съм, мога ли да кандидатствам за кредит? Да, изискването ни е да си на възраст от 22 до 55 години. Можеш да кандидатстваш за потребителски кредит от 600 лева до 2 000 лева и да го изплащаш за срок от 4 до 24 месеца. Разгледай на сайта ни продукта Money+ Pause, който се намира в категория „Глътка въздух“ и ще разбереш повече за възможностите.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. В момента не работя, мога ли да кандидатствам за кредит при вас? Да, ако си на възраст от 22 до 55 години и си временно безработен, можеш да кандидатстваш за потребителски кредит от 600 лева до 2 000 лева и да го изплащаш в срок от 4 до 24 месеца. Разгледай на сайта ни продукта Money+ Break, който се намира в категория „Глътка въздух“ и ще разбереш повече за възможностите.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. Аз съм студент мога ли да кандидатствам за кредит? Да, изискването ни е да си на възраст от 18 до 21 години. Можеш да кандидатстваш за потребителски кредит от 600 лева до 3 000 лева и да го изплащаш от 4 до 36 месеца. Разгледай на сайта ни продукта Money+ Student, който се намира в категория „За инвестиция в бъдещето“ и ще разбереш повече за възможностите.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. На 18 години съм, все още не работя. Мога ли да кандидатствам за кредит? Да, трябва да си на възраст от 18 до 21 години. Можеш да кандидатстваш за потребителски кредит от 600 лева до 1 500 лева и да го изплащаш от 4 до 18 месеца. Разгледай на сайта ни продукта Money+ Youth, който се намира под категория „За инвестиция в бъдещето“ и ще разбереш повече за възможностите.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. Мога ли да кандидатствам за кредит за покупка на кола? : Да, с Мoney+ Car може да закупиш кола втора употреба, а защо не и нова, или да си осигуриш средства за ремонт на настоящата. Можеш да кандидатстваш за сума от 2 000 лева до 20 000 лева и да изплащаш кредита на равни вноски в срок от 1 до 6 години. Разгледай на сайта ни продукта Money+ Car, който се намира в категория „За стоки“ и ще разбереш повече за възможностите.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. Мога ли да кандидатствам за кредит за закупуването на нов дом? Да, с кредит Мoney+ New Home може да закупиш нов дом, вила или друг недвижим имот, в зависимост от желанието ти. Можеш да кандидатстваш за сума от 20 000 лева до 200 000 лева и срок на погасяване от 1 до 10 години. Разгледай на сайта ни продукта Money+ New Home, който се намира в категория „За дома и офиса“ и ще разбереш повече за възможностите.Можеш да кандидатстваш онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук. Мога ли да кандидатствам за кредит, ако съм с лошо ЦКР? Независимо от твоята кредитна история, Можеш да кандидатстваш за потребителски кредит според твоите нужди онлайн в сайта или да посетиш най-близкия до теб наш офис, виж къде се намира тук. При нужда от съдействие, можеш да се свържеш с Центъра за обслужване клиенти на телефон: 0700 700 55 или да се обадиш в избрания от теб офис на посочения телефон, чийто номер можеш да видиш тук.Наш служител ще разгледа документите ти и ще се свърже с теб. С какво работно време работят офисите на Money+? Нашите офиси работя с удължено работно време всеки ден, включително събота и неделя.Можеш да откриеш пълна информация за работното време на нашите офиси в цялата страна в страницата с контакти и да избереш най-удобната за теб локация.Ако имаш други въпроси по темата, моля, позвъни на нашия Център за обслужване клиенти на номер: 0700 700 55 или ни пиши на имейл: [email protected]Молим, да проявиш търпение, ако мрежата е заета или ни отнема повече време да върнем обаждане, даваме всичко от себе си да обърнем необходимото внимание на всеки наш клиент. Ако няма офис на Money+ в моя град, мога ли да кандидатствам за кредит? Можеш да кандидатстваш чрез онлайн платформата, но след одобрение, ще трябва да посетиш най-близкия до теб град, в който имаме офис.Ако имаш други въпроси по темата, моля, позвъни на нашия Център за обслужване клиенти на номер: 0700 700 55 или ни пиши на имейл: [email protected] Как мога да кандидатствам онлайн за кредит? : Влез в първо на сайта ни www.moneyplus.bg. От основната страница избери категорията които удовлетворява твоите нужди. Под всяка категория има различни продукти. След като избереш продукт, запознай се с неговите параметри и след това избери сума и период, съответстващи на твоите възможности. Натисни бутона „Кандидатствай“ и стартирай процеса по кандидатстване. Следвай стъпките, за да завършиш заявката.Попълни личните си данни в обособените полета. Избери най-удобния за теб офис, в който да подпишеш договора си. На посочения от теб имейл и телефон, ще получиш 2 съобщения. В първото, натисни бутона „Потвърди“, за да преминеш към следваща стъпка на кандидатстване. Във второто, ще получиш код, който трябва да използваш при завършване на кандидатстването.Използвай SMS кода, който ще получиш на телефона си, за верификация на мобилния си номер. Въведи кода от SMS-а и потвърди, за да преминеш към следваща стъпка на кандидатстване. Следвай стъпките, за да завършиш заявката си за кредит.На последна стъпка ще получиш потвърждение за успешно завършената заявка за кредит.Ако имаш други въпроси или нужда от съдействие, моля, позвъни на нашия Център за обслужване клиенти на номер: 0700 700 55 или ни пиши на имейл: [email protected] Имам проблем с онлайн кандидатстването. Какво да направя? Ако твоят телефонен номер е вече в системата ни, това означава, че най-вероятно вече имаш направена регистрация в нашата платформа. Опитай да влезеш с имейл адреса и паролата си, за да кандидатстваш отново. При забравена парола, можеш да я възстановиш от полето „изгубена парола“. На посоченият имейл адрес ще получиш линк, от който да я възстановиш и влезеш в системата, за да кандидатстваш отново.Ако не получаваш код на мобилния си телефон, за да продължиш с процеса на кандидатстване, най-вероятната причина за това е неправилно въведен мобилен номер.Можеш да се свържеш с нас за съдействие на [email protected], като ни изпратиш трите си имена и телефон за връзка с теб, както и с какво наш служител може да ти съдейства. Ние ще се свържем с теб в рамките на работния ден или следващия работен ден, за да ти съдействаме. Ако желаеш, можеш да се свържеш и с колегите ни в най-близкия то теб наш офис, контактите можеш да видиш тук. Къде и как мога да усвоя одобрения ми кредит? Ти избираш как да получиш сумата по одобрения кредит. Ние ти предлагаме 3 начина за получаване на парите – с банков превод по посочена от теб сметка, в брой в наш офис или на каса на EasyPay. Как мога да платя вноската си по кредита? Можеш да платиш вноската си по един от следните начини: по банков път – по банкова сметка в лева с IBAN: BG63FINV91502015286221 при Първа Инвестиционна Банка АД и титуляр на сметката МЪНИ ПЛЮС МЕНИДЖМЪНТ AД в брой – в наш офис чрез ePay.bg – КИН 1599971238 чрез EasyPay – КИН 1599971238 Ако имам финансови затруднения и не мога да платя вноската си, какво трябва да направя? При затруднения, можеш да се свържеш с нашите кредитни експерти, които ще ти съдействат за облекчаване на финансовата тежест. Ще се опитаме да ти дадем най-добрите индивидуални решения, адаптирани към личната ти финансова ситуация към момента. Свържи се с на нашия Център за обслужване клиенти на номер: 0700 700 55 или ни пиши на имейл: [email protected] Мога ли да платя битови сметки в офисите на Money+? Да, във всеки офис на Money+ има каса на EasyPay, където служител на Money+ ще те обслужи и може да заплатите битовите си сметки. Плащам ли допълнителна комисиона, ако платя сметките си в Money+? Не, не дължите комисиона. Money+ е официален партньор на EasyPay и клиентите, които плащат битовите си сметки в офисите на Money+ ползват същите условия и се обслужват по същия начин, както във всички останали офиси на EasyPay.